چارت آموزشی مدرسه علوم سه بعدی

چارت آموزشی مدرسه علوم سه بعدی

این سایت با ترجمه ی بهترین آموزشهای سه بعدی دنیا از مبتدی تا پیشرفته این مشکل را برای همه حل کرده است اما اینکه فکر کنید با دیدن این آموزش ها حرفه ای می شوید سخت در اشتباه هستید چون در این فن چیزی وجود دارد به نام تجربه که اگر کسی شما را در این مورد راهنمایی نکند قطعا سرعت شما بسیار کند خواهد شد

انیمیشن سه بعدی از چند رشته اصلی و فرعی تشکیل شده که شامل:

1. بافت گذاری (texturing)

2.  آماده سازی کاراکتر برای حرکت  (riging)

3. متحرک سازی (animating)

4.  نور پردازی و ساخت مواد (lighting & shading)

5.  ترکیب بندی و خروجی نهایی (compositing)

      6.  حرکت هایی که بوسیله ی pc محاسبه می شود (dynamic)

مدرسه ی علوم سه بعدی قصد دارد در دوره های آنلاین خود مدلسازی و بافت گذاری مقدماتی تا پیشرفته انیمیت مقدماتی تا پیشرفته و نورپرازی مقدماتی تا پیشرفته را به کاربران خود آموزش دهد.

روش آموزش:

تا الان پیش از هزاران ساعت آموزش به صورت انگلیسی توسط بهترین اساتید علوم سه بعدی دنیا منتشر شده است که در آنها آموزشهای بسیار ارزنده ای وجود دارد که بسیار خلاقانه و راه گشا ساخته شده است کسانی که زبان انگلیسی را یاد گرفته بودند توانستند از این آموزشها بهره بگیرند ولی بسیاری از این افراد به دلیل انگلیسی بودن آموزشها نتوانستند که از تمام گفته های موجود در آموزش بهره بگیرند و چه بسا استعداد آن کار را داشتند ولی درست آموزش ندیدند.

این سایت با ترجمه ی بهترین آموزشهای سه بعدی دنیا از مبتدی تا پیشرفته این مشکل را برای همه حل کرده است اما اینکه فکر کنید با دیدن این آموزش ها حرفه ای می شوید سخت در اشتباه هستید چون در این فن چیزی وجود دارد به نام تجربه که اگر کسی شما را در این مورد راهنمایی نکند قطعا سرعت شما بسیار کند خواهد شد ما برای شما  در هر رشته استاد مجربی را قرار می دهیم که به شما تگلیفی می دهد و به عنوان استاد راهنما شما را در یک پروژه واقعی کمک می کند تا جلوی هر روش ناصحیح یا کند کننده را بگیرد.

روش تدریس:

روش تدریس به صورت هرم برعکس می باشد

متحرکسازی (Animating)

·      سطح پایه: آشنایی با ابزار انیمیشن در مایا , زمان بندی , وزن و شتاب

·      سطح متوسط: حرکت های انسانی , انفرادی راه رفتن , دویدن , پریدن , بلند کردن اجسام سنگین و روتوسکپی

·      سطح پیشرفته: حرکت دو طرفه , دیالوگ , بازی صورت , ضربه زدن , حرکت حیوانی , نرم افزار موشن بیلدر و و اصلاح موشن کپچر

مدل سازی :(modeling & texturing)

·      سطح پایه:  آشنایی با ابزار مدل سازی مایا , بافت گذاری و فتوشاپ به مقدار لازم

·      سطح متوسط: mud box , ساخت اشیاء پیچیده , ساخت بافت های پیچیده مثل شهر و کوچه لباس های خاک آلود و حیوانات

·      سطح پیشرفته: zbrash , ساخت صورت انسانی و جزئیات , حالات صورت مثل خندیدن ناراحتی و... , بافت دهی با جزئیات بالا و ساخت کاراکتر برای گیم

نور و رندر :(lighting & rendering)

·      سطح پایه: نور شناسی , متریال شناسیبا انجین منتال ری (mental ray)

·      سطح متوسط: ارتباط با کامپوزیت  آشنایی با نور و متریال در انجین Vray , نور پردازی رئالیستیک در Vray  و mental ray

·      سطح پیشرفته: آشنایی با انجین Arnold , نور پردازی مکان و کاراکتر , شیدر صورت , کاهش زمان رندر و باگ گیر   

به این مطلب امتیاز دهید: 
0
No votes yet
شناسه: 89 | به روز رسانی: 08-09-1393 ساعت 03:12:16 نسخه چاپی ارسال به